ترفند جنجالی یک متخصص زیبایی برای جوان شدن بیمارانش/ استفاده از ماشین زمان

تعداد پزشکان کلاهبردار که با شگرد های مختلف به دنبال خالی کردن جیب مراجعانشان هستند این روزها رو به افزایش است، اما اقدام این پزشک باورنکردنی است.

ترفند جنجالی یک متخصص زیبایی برای جوان شدن بیمارانش/ استفاده از ماشین زمان

به گزارش منیبان؛ هر کدام از مراجعین به کلینیک های زیبایی با هدف بهتر شدن ظاهر و البته جوان تر شدن صورت خود وارد می شوند و قطعا هر مرکز زیبایی که تاثیر بهتری در این مورد داشته باشد، مشتریان بیشتری خواهد داشت از این رو، تبلیغات گسترده و وعده وعیدهایی که در این تبلیغات عنوان می شود باید به نوعی جذب کننده باشد ولی نه در حدی که کار به جای باریک بکشد و مثل آنچه در ادامه این بخش می خوانید، غیرقابل باور باشد.

یک زوج هندی به دلیل کلاهبرداری از ده ها مراجعه کننده ناآگاه به آنها قول داده بودند که با کمک ماشین زمان، چهره شان را بقدری جوان خواهند کرد که شگفت زده شوند و اینطور شد که راجیو کومار دوبی و همسرش راشمی دوبی یکی از باورنکردنی ترین کلاهبرداری ها را انجام دادند.

 

این زوج هندی صاحب یک مرکز درمانی در کانپور، ایالت اوتار پرادش هند بودند، جایی که ظاهراً مردم را متقاعد کردند که به دلیل هوای بیش از حد آلوده به سرعت پیر می‌شوند و ادعا کردند که می‌توانند این روند را با کمک «ماشین زمان» معکوس کنند ولی نتایج کار طبق انتظار موفقیت آمیز نبود.در واقع اکسیژن درمانی این زوج، راهی برای فریب بسیاری از افراد مشتاق زیبایی بود که به دنبال راهی برای بازیابی جوانی خود بودند.یکی از مقامات ارشد پلیس در توضیح جزئیات این کلاهبرداری گفت که برای هر جلسه جوانسازی به این روش عجیب و با کمک ماشین زمان 72 دلار و برای هر مشتری جدید که توسط مشتری قبلی معرفی شده بود تخفیف در نظر داشتند.

خانم و آقای پزشک در مجموع 4.1 میلیون دلار از این راه بدست آورده و متواری شده اند.ابتدا مشخص نبود که راجیف و راشمی دوبی چگونه مردم را متقاعد کردند که می‌توانند اثرات پیری را معکوس کنند، اما قربانیان این پرونده گفته‌اند که با کمک ماشین زمان معجزه‌آسا که از خارج از هند وارد شده بود، این کار انجام میشد. آنها ادعا کرده بودند که با کمک این دستگاه می توانند پیری را رفع کرده و صورت را 20 سال جوان تر کنند و حتی اندام های داخلی آسیب دیده را ترمیم کنند.


ت ت
کدخبر: 241359 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها