اقدامات باورنکردنی باند برادر ناتنی در مشهد/ شهر را به آشوب کشیده بودند!

با عملیات ضربتی پلیس، دو برادر ناتنی که پاتوقی برای تبهکاران راه‌اندازی کرده بودند، دستگیر شدند و اموال سرقتی چندین فروشگاه و رستوران کشف شد.

اقدامات باورنکردنی باند برادر ناتنی در مشهد/ شهر را به آشوب کشیده بودند!
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد که این برادران به سرقت قطعات و محتویات خودروها می‌پرداختند و همچنین اموال سرقتی را از دیگر باندهای تبهکار خریداری و با شگرد "بساطی" در کنار جاده به فروش می‌رساندند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته در خصوص این تبهکاران ناتنی گفت: «با اجرای یک طرح گسترده برای مبارزه با سارقان و مالخران به رهبری سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی، مأموران کلانتری شفا از طریق اطلاعات و همکاری شهروندان به سرنخ‌هایی دست یافتند. بررسی‌ها نشان داد که تبهکاران در بولوار حر عاملی، اموال سرقتی زیادی را انبار کرده و چندین باند سرقت را در نقاط مختلف شهر هدایت می‌کنند.»

سرتیپ دوم احمد نگهبان ادامه داد: «با جمع‌آوری اطلاعات، گروه ویژه‌ای از نیروهای گشت نامحسوس تحت نظارت سرگرد احسان سبکبار مأمور شدند تا با هماهنگی‌های قضایی، این باند را دستگیر کرده و اموال به یغما رفته را بازگردانند. نیروهای گشت ویژه با به‌کارگیری شگردهای تخصصی پلیسی، عملیات شناسایی و تحقیقات میدانی را آغاز کردند و موفق به کشف مقادیر زیادی از اموال سرقتی در انبار آن‌ها شدند.»

این مقام ارشد انتظامی افزود: «پس از آماده‌سازی مقدمات عملیات، عوامل انتظامی پاتوق تبهکاران را محاصره کردند و با مجوز قضایی، آن‌ها را دستگیر کردند؛ جالب است که یکی از آن‌ها درون حمام منزل مخفی شده بود تا از دید نیروهای انتظامی پنهان بماند!»

در این عملیات، چهار متهم در پاتوق تبهکاران دستگیر شدند که دو برادر ناتنی با سابقه، سرکردگی این خلافکاران را بر عهده داشتند. بازرسی‌ها نشان داد که اموال سرقتی زیادی در این مکان انبار شده است، از جمله ۴۰۰ ثوب لباس، ۳۸ کیف زنانه، ۸۰ جفت کفش نو، منقل و اجاق گاز رستوران، دو دستگاه دوچرخه و لوازم مختلف خودرو.

سردار نگهبان تاکید کرد: «این دو برادر همچنین اموال سرقتی را در اطراف جاده شاندیز بساط می‌کردند و با شگرد "بساطی" به فروش می‌رساندند. تحقیقات نشان می‌دهد که برخی از اموال مسروقه را از زنان سارق خریداری کرده‌اند که به‌طرز خاصی از فروشگاه‌های اطراف میدان ۱۷ شهریور و هسته مرکزی شهر به سرقت رفته بودند.»

تحقیقات برای شناسایی دیگر جرایم احتمالی این باند ادامه دارد و تاکنون چند مال باخته برای شناسایی اموال کشف‌شده به مرکز انتظامی مراجعه کرده‌اند. سردار نگهبان در پایان اعلام کرد: «مال باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود به کلانتری شفا در مشهد مراجعه کنند.»


ت ت
کدخبر: 242190 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها