جزییات اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده چالوس

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه راهور فراجا جزئیات جدید محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مواصلاتی شمال کشور را تشریح کرد

جزییات اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده چالوس
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، سرهنگ بهروز خانپور، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا، اعلام کرد: اقدامات ترافیکی با هدف کاهش ازدحام و افزایش ایمنی سفرها در بازه زمانی پیک ترافیکی صورت می‌گیرد و شامل مسدودسازی برخی از محورهای مهم در ساعات اوج تردد خواهد بود. به همین منظور پلیس راه و راهور از رانندگان درخواست می‌کند تا با همکاری و رعایت هشدارها به کاهش حجم ترافیک کمک کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راه راهور فراجا در ادامه افزود: به‌منظور تخلیه بار ترافیکی در محور چالوس به سمت جنوب، آزادراه تهران – شمال از ساعت ۱۴ امروز مسدود می‌شود. این محدودیت تردد از پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس نیز از ساعت ۱۵ اعمال خواهد شد. همچنین، از ساعت ۱۷ تردد وسایل نقلیه از مرزن‌آباد به سمت تهران یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت‌ها تا ساعت ۲۳ امشب ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی همچنین به وضعیت محور هراز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر مسیر شمال به جنوب محور هراز دارای ترافیک پرحجم ولی روان است. در صورت افزایش حجم ترافیک در ساعات آینده، محدودیت مقطعی و یک‌طرفه از پلیس راه لاریجان تا پلور اعمال خواهد شد.

وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین و همکاری با عوامل پلیس راهور به بهبود وضعیت ترافیکی کمک کنند.

سرهنگ خانپور تأکید کرد: رانندگان ضمن توجه به تابلوهای راهنمایی و هشدارهای پلیس، از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در صورت لزوم زمان سفر خود را به تأخیر بیندازند تا از ترافیک سنگین و مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

منبع: مهر


ت ت
کدخبر: 242513 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها