انفجار کوره ذوب در کارخانه چدن‌سازی در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان + جزییات

انفجار کوره ذوب در کارخانه چدن سازی در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان در عصر روز سه‌شنبه، ۲۴ مهرماه اتفاق افتاد که می‌تواند ناشی از عامل‌های متعددی باشد که در حال بررسی و کارشناسی کمیته علت‌یابی است.

انفجار کوره ذوب در کارخانه چدن‌سازی در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان + جزییات
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، سید مصطفی محتشمیان اظهار کرد: انفجار کوره ذوب در کارخانه چدن‌سازی در شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان در عصر روز سه‌شنبه، ۲۴ مهرماه اتفاق افتاد که می‌تواند ناشی از عامل‌های متعددی باشد که در حال بررسی و کارشناسی کمیته علت‌یابی است.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی، پس از اعلام حادثه از سوی ستاد فرماندهی سازمان در  ساعت ۱۵:۲۸ به محل حادثه اعزام شدند که دو تیم عملیاتی از آتش نشانی شهرک صنعتی امیرکبیر در کمتر از پنج دقیقه و تیم‌های ایستگاه‌های شماره ۱ و ۴ سازمان آتش نشانی نیز در کمتر از ۱۱ دقیقه به محل حادثه رسیدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، تصریح کرد: آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه که به علت شرایط خاص آتش، کربن با حرارت بالا از فوم‌های شیمیایی مخصوص آتش نشانی برای مهار آتش‌سوزی استفاده کردند.

محتشمیان تصریح کرد: علت انفجار کوره یک سلسله عامل‌ها و اتفاق‌های پیوسته و غیرعمدی بوده است که با توجه به تمام موارد ثبت شده ابتدا برق شهرک صنعتی، بدون اقدامی از جانب مدیریت توزیع برق کاشان قطع می‌شود.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 242525 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها