تجربه باورنکردنی مسافر خوش‌شانس از اقامت در این هتل

یک مسافر خوش‌شانس با پیدا کردن اتاقی در هتل با منظره آبشار نیاگارا به قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار در شب، حسادت مسافران صرفه‌جو را برانگیخت.

تجربه باورنکردنی مسافر خوش‌شانس از اقامت در این هتل

 

به گزارش منیبان؛ این مسافر در ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی که بیش از ۵۵۰,۰۰۰ بازدید داشته این ماجرا را تعریف کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.لیندسی جانسون، اهل ناتینگهام انگلستان، که در تیک‌تاک با نام کاربری @wander_woman11 شناخته می‌شود، برای خود سفری به آمریکا و کانادا ترتیب داده بود که شامل بازدید از جاذبه طبیعی افسانه‌ای مرز بین این دو کشور می‌شد.جانسون که تنها ۲۸۷ دلار برای اتاقش در هتل پرداخت کرده بود، انتظار منظره چندانی نداشت. اما وقتی پرده‌ها را کنار زد، با منظره خیره‌کننده آبشار "نعل اسبی" مواجه شد. او با هیجان گفت: "وقتی به هتل رسیدم، شب بود و بیرون تاریک. پرده‌های اتاقم بسته بودند. جلوی آنها ایستادم و با صدای بلند آرزو کردم که منظره خوب باشد، اما هیچ چیز نمی‌توانست مرا برای آنچه دیدم آماده کند."

ویدیو نشان می‌دهد که آبشار معروف در آسمان شب می‌درخشد، صحنه‌ای که یادآور فیلم "آواتار" است. جانسون افزود: "جادویی بود و همه چیزی که امیدش را داشتم - اشک شوق ریختم!"دنبال‌کنندگان جانسون از اینکه او توانسته چنین منظره‌ای را با قیمتی پایین به دست آورد، شگفت‌زده شدند. یکی از نظردهندگان نوشت: "این واقعاً اتاقی دارای منظره است." دیگری اظهار داشت: "شاید بهترین منظره‌ای باشد که تا به حال از یک هتل دیده‌ام."گرچه جانسون نام هتل را فاش نکرد، اما سمت کانادایی این جاذبه طبیعی به داشتن هتل‌های بلند با مناظر عالی از این شگفتی خروشان معروف است. جستجوی سریعی که توسط "نیویورک پست" انجام شد، نرخ‌هایی بین ۸۶ تا ۱۲۰ دلار برای روزهای هفته در ماه اکتبر را نشان داد - البته نه لزوماً برای اتاق‌هایی با همان منظره.جانسون امیدوار است که با به اشتراک گذاشتن تجربیات سفرهای انفرادی‌اش، دیگران را تشویق کند تا از او پیروی کنند. او می‌گوید: "می‌خواهم از پلتفرم خود برای توانمندسازی دیگران استفاده کنم و به آنها کمک کنم تا این سفر را انجام دهند."


ت ت
کدخبر: 242557 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها