پلمب کارگاه تولیدی ماسک‌های تقلبی در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از پلمب کارگاه تولید ماسک های تقلبی و کشف 34 هزار ماسک در این رابطه خبر داد.

پلمب کارگاه تولیدی ماسک‌های تقلبی در تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ با اعلام دستگیری مالک کارگاه تولیدی غیر مجاز،  گفت: در پی دریافت گزارشی، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی تهران  از افتتاح  کارگاه تولیدی ماسک بدون رعایت مجوزهای قانونی در حوالی  محله "جوادیه" مطلع و بررسی موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار دادند.

او افزود: با شناسایی نشانی دقیق این کارگاه و هویت مالک کارگاه ، تیمی از ماموران پس از هماهنگی های  قضائی روز گذشته به محل کارگاه اعزام و در بازرسی از این مکان 34 هزار عدد ماسک تقلبی و غیر بهداشتی تولید شده به همراه مقادیری مواد اولیه و دستگاه تولید ماسک کشف شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران  با بیان اینکه در این راستا یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این کارگاه  طبق دستور قضائی پلمب و متهم برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

او تاکید کرد: پلیس به طور شبانه روز در کنار مدافعان سلامت در خدمت سلامت و امنیت جامعه هستند و با افراد سودجو و فرصت طلبی که با سوءاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می اندازند، برخورد قانونی می کند.


ت ت
کدخبر: 25246 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها