پرواز پراید قبل از وردی پل صدر

رئیس منطقه 25 پلیس راهور پایتخت از واژگونی سواری پراید پس از برخورد با جدول کناری بزرگراه امام علی ( ع ) قبل از ورودی به پل صدر خبر داد.

پرواز پراید قبل از وردی پل صدر

به گزارش منیبان؛ سرهنگ اسماعیل احسان پور، رئیس منطقه 25  پلیس راهور پایتخت در خصوص این خبر گفت: در ساعت 06:16 بامداد امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد  و واژگونی شدید  سواری پراید با جداول مسیر  شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) علی قبل از پل صدر و واژگونی  این سواری ، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 25 پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ احسان پور  افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه   ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با  جداول کناری  بزرگراه  امام علی (ع) ، واژگون شده و سپس  متوقف می گردد که به همین واسطه  بار ترافیکی سنگین مقطعی  در محل ایجاد شد.

رئیس منطقه 25  پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده  توسط نیروهای اورژانس  به صورت سرپایی مداوا گردید .

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنید.


ت ت
کدخبر: 25998 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها