رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ:

راننده مگان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد

شب گذشته در مسیر بزرگراه چمران به غرب قبل از یمن در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری مگان در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند.

راننده مگان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: رانندگانی که حوالی ساعت  18:45 شب گذشته  در مسیر بزرگراه چمران به غرب قبل از یمن در حال تردد بودند با مشاهده حریق یکدستگاه سواری مگان در حال سوختن و دود ناشی از آن از سرعت خود کاسته و به تماشای این حادثه پرداختند .   

رییس مرکز فرماندهی  و کنترل هوشمند  پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : خوشبختانه  تیم گشتی منطقه 23 پلیس راهور تهرن بزرگ خوشبختانه در چند قدمی این حادثه بودند و توانستند به موقع این راننده را از محل حریق دور نمایند  .

سرهنگ رنجبر ادامه داد : چند تیم از کارکنان پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور داشتند و نسبت به روان سازی ترافیک اقدامات خود را انجام دادند و تیم های امدادی  و آتش نشانی موفق شدند پس از مدتی این آتش سوزی را مهار نمایند .

او از رانندگان خواست چنانچه در حین حرکت با حادثه ای روبرو شدند که در آن سهمی ندارند به مسیر خود ادامه داده و با ایستادن ونگاه کردن باعث سنگینی ترافیک در محدوده آن نشوند تا خودروهای امدادی  و پلیس بتوانند به موقع اقدامات خود را انجام دهند و به مصدومین و حادثه دیدگان امدادرسانی نمایند .


ت ت
کدخبر: 26140 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها