7 میلیارد ریال کالای قاچاق در" مرکز تهران "

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه وانت پیکان حامل 7 میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی در حوالی "خیابان 15 خرداد " خبرداد.

7 میلیارد ریال کالای قاچاق در" مرکز تهران "

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران موفق شدند یک دستگاه خودروی وانت پیکان  حامل کالای قاچاق را  در خیابان" 15 خرداد" شناسایی کنند.

او با اشاره به اینکه راننده خودرو به همراه چند کارگر در حال تخلیه تعدادی کالاهای مشکوک از  داخل خودرو بودند، افزود:  با توقیف خودرو بازرسی از آن تعداد 12 هزار و 960 قلم  لوازم آرایشی و بهداشتی و یک هزار و 440 بسته سیگار قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران  با اشاره به شناسایی و دستگیری مالکان این، اموال ادامه داد:  متهم در تحقیقات اولیه مدعی شد که اموال متعلق به وی نبوده بلکه از یک انبارکالا در بزرگراه  "آزادگان " بارگیری  کرده  است و مقرر بوده به   مالکان اموال در این مکان  تحویل بدهد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان  ارزش ریالی کالای مکشوفه را 7  میلیارد ریال برآورد کرده اند،  خاطر نشان کرد:  هر 2 مالک پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.


ت ت
کدخبر: 28767 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها