سردار حسین رحیمی:

هراسی از اجرای قانون نداریم/ در قانون بحثی با محوریت حیوان گردانی نداریم

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: برخی گروه‌ها سازمان یافته عمل می‌کنند و در حال شکستن قبح امنیت جامعه هستند، اما از اجرای قانون هراسی نداریم.

هراسی از اجرای قانون نداریم/ در قانون بحثی با محوریت حیوان گردانی نداریم

به گزارش منیبان؛ سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه مراسم عفاف و حجاب که در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و با حضور حجت الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی برقراری امنیت در جامعه را بر عهده دارد و پاسداری از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اولین ماموریت پلیس است.

سردار رحیمی تصریح کرد: امنیت ابعاد مختلفی دارد، امنیت فردی، سیاسی، اجتماعی و ... از ابعاد امنیت‌ها است، باید به گونه‌ای عمل کنیم که آزادی دیگران را سلب نکنیم.

او افزود: نظامی در جامعه بین المللی می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد که امنیت داخلی در آن کشور تامین باشد و وظیفه تامین امنیت داخل کشورمان با نیروی انتظامی است.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: یکی از بحث‌های امنیت، برقراری امنیت‌عمومی و اخلاقی جامعه است، برخی گروه‌ها سازمان یافته عمل می‌کنند و در حال شکستن قبح امنیت جامعه هستند.

او افزود: ما از اجرای قانون هراسی نداریم و با قدرت آن را در جامعه پیاده خواهیم کرد، بار‌ها دیدم که مامور ما زمانی که به فرد خطا کار حتی یک مورد که تذکر می‌دهد این فرد ده‌ها بار به او فحاشی کرده است، لذا ما از این توهین‌ها واهمه‌ای نداریم و برای هدف والای خود در تلاش هستیم.

سردار رحیمی بیان کرد: پلیس پایتخت در خصوص حجاب و حتی کشف حجاب در جامعه که توسط برخی‌ها صورت می‌گیرد، ده‌ها کلاس برگزار می‌کند تا قوانین و مقررات را به آن‌ها آموزش دهد.

او افزود: به همین میزان در جبهه‌های دیگر با سارقان، قاچاقچیان، اشرار، مزاحمان نوامیس، مفسدان گردن کلفت و قدرتمند اقتصادی، بدهکاران کلان بانکی، فراریان مالیات در حال نبرد هستیم و این‌ها را یکی پس از دیگری دستگیر می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: مقام معظم رهبری به نیروی انتظامی مدال مجاهدان فی سبیل الله را داده اند که مایه مباهات و افتخار ما است و در راه تامین امنیت در داخل کشور پا پس نخواهیم کشید.

او افزود: ۲۲۰ هزار شهید در راه برقراری امنیت تقدیم نظام کردیم و به زنان عفیف و پاکدامن این نظام درود می‌فرستم.

سردار رحیمی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم برای احیای فریضه‌های اسلام و امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در قانون اجازه حیوان گردانی به کسی داده نشده است و حتی در اروپا هم قوانین بسیار سختی در این باره دارند ردند و با قدرت با بر هم زنندگان نظم جامعه برخورد خواهیم کرد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: مزاحمت‌هایی با موضوع سگ گردانی در پارک ها، معابر و حتی در آپارتمان‌ها در حال انجام است، روزانه ده‌ها تماس در این رابطه با پلیس برقرار می‌شود، افراد باید موارد را رعایت کنند تا سلب آسایش از شهروندان صورت نگیرد.

او تصریح کرد: پلیس تمام قد حامی آمران به معروف و ناهیان از منکر است و همه طرح‌های امنیت اخلاقی از جمله طرح ناظر با جدیت در حال اجراست.

سردار رحیمی درباره فعالیت برخی از فروشگاه‌های لباس‌های نامتعارف و متضاد با فرهنگ ایرانی اسلامی، تصریح کرد: از رئیس اتحادیه این‌بخش فروشندگانی که در این زمینه مسئول هستند دعوت و از آن‌ها خواسته شده است تا قوانین را رعایت کنند، اگر این عمل صورت نگیرد پلیس با متخلفان به صورت جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.


ت ت
کدخبر: 29380 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها