دعوا و بزن بزن بعد از تصادف دو پژو در خیابان آزادی تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از برخورد شدید دو پژو با یکدیگر بدر خیابان آزادی و نزاع و درگیری بین رانندگان این دو خودرو و عقب افتادن بار ترافیکی خیابان آزادی بخاطر تماشای درگیری، خبر داد.

دعوا و بزن بزن بعد از تصادف دو پژو در خیابان آزادی تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب گفت: صبح امروز در مسیر خیابان آزادی – شهیدان، دو دستگاه پژو بشدت با یکدیگر برخورد کرده که بر اثر شدت تصادف هر دو خودرو غیر قابل حرکت بوده و در همان نقطه  و وسیله ها  متوقف شدند.

او گفت : این حادثه بر اثر عدم رعایت فاصله طولی یکی از خودروها به وقوع پیوست که رانندگان شروع به درگیری و نزاع با یکدیگر کرده و خودروی خود را رها نمودند.

او افزود: برخورد و تصادف این دو وسیله از یکسو و درگیری  و جر  و بحث این دو راننده از سوی دیگر  باعث جلب توجه دیگر رانندگان و توقف  و مکث آنها برای دیدن این درگیری  باعث کندی حرکت و ترافیک در ابتدای صبح امروز در محدوده بزرگراه نواب شد.

رنجبر گفت: عوامل کارشناس منطقه 10  پلیس راهور فاتب بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و به بررسی  صحنه تصادف پرداختند و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند و همچنین عوامل کلانتری نیز در محل حضور یافته و به درگیری خاتمه دادند.

مومنی به رانندگان توصیه کرد: حتما در حین حرکت تمام حواس خود را به جلو معطوف دارند و از انجام اقداماتی که باعث حواس پرتی  و بر هم خوردن حواس راننده شود جدا خودداری نمایند و ضمن خونسردی پس از تصادف در اولین اقدامی که صورت می دهند با پلیس 110 تماس حاصل نمایند.


ت ت
کدخبر: 29670 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها