پرواز خودرو پراید در خیابان شیخ فضل الله تهران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید به علت خستگی و خواب آلودگی در محدوده شیخ فضل الله - یادگار خبر داد.

پرواز خودرو پراید در خیابان شیخ فضل الله تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران گفت: ساعت 06:45 صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی پراید  در محور شیخ فضل الله - یادگار ، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

او عنوان کرد: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید  به علت خستگی  و خواب آلودگی راننده آن  پس از انحراف از مسیر و برخورد با گاردریل های اتوبان واژگون  شده و به همین واسطه  بار ترافیکی در این مسیر  ایجاد گردید .

رنجبر گفت: ترافیک سنگین صبح امروز در این محدوده به خاطر همین واژگونی بود و عوامل پلیس راهور تهران بزرگ پس از خارج نمودن این وسیله نقلیه از محل توسط جرثقیل ، نسبت به روان سازی ترافیک اقدام نمودند

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد:  در این حادثه خوشبختانه به راننده و عابرین آسیبی نرسید .

رنجبر در پایان از رانندگان خواست: قبل از حرکت حتما استراحت کافی داشته باشند و هیچ گاه با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی ننمایند و همچنین در حین  رانندگی باسرعت مطمئن حرکت و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث برهم خوردن تمرکز گردد ، خودداری نمایند .


ت ت
کدخبر: 3033 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها