سارقین زاپاس‌ها در دام پلیس

رئیس کلانتری 157 مسعودیه صبح امروز با اشاره به دستگیری یک سارق در محدوده مسعودیه،گفت: این سارق در بازجویی های انجام شده به 100 فقره سرقت زاپاس و رینگ و لاستیک اعتراف کرده است.

سارقین زاپاس‌ها در دام پلیس

به گزارش برنا؛ سرهنگ ایرج ارسلانی، رئیس کلانتری 157 مسعودیه گفت: با شکایت چند نفر از شهروندان محدوده مسعودیه در خصوص سرقت زاپاس، رینگ و لاستیک های خودروهایشان، پرونده ای در این خصوص در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

او افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی یک سارق با خودروی وانت خود صورت می گیرد و این متهم شبانه در محله های خلوت پرسه زده و زاپاس خودروهایی را که تجهیزات ایمنی مناسبی ندارد به سرقت می برد.

به گفته ارسلانی، با بررسی های بیشتر از متهم پرونده، شواهد و اطلاعات در اختیار ماموران عملیاتی کلانتری قرار گرفت و تحقیقات شبانه روزی برای دستگیری متهم آغاز شد.

ارسلانی عنوان کرد: در نهایت پس از چند شبانه روز تحقیقات و انجام امور اطلاعاتی خودروی متهمان در محدوده بزرگراه بسیج شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت و در نهایت دستگیر و به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شد.

او خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های انجام شده به 100 فقره سرقت زاپاس، رینگ و لاستیک خودروهای شهروندان اعتراف و اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

گفتنی است، متهم پس از تکمیل پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


ت ت
کدخبر: 3084 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها