تصادف شدید در بزرگراه "حکیم " تهران

رئیس منطقه 23 پلیس راهور تهران بزرگ از توقف سواری پراید در لاین سرعت محدوده بزرگراه "حکیم – پردیسان" وقوع حادثه رانندگی خبر داد و گفت: این حادثه یک مصدوم در پی داشت.

تصادف شدید در بزرگراه "حکیم " تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ‌ عباس سلطانی، رئیس منطقه 23 پلیس راهور تهران بزرگ در  خصوص این خبر گفت: ساعت 17:30 شب گذشته در مسیر بزرگراه "حکیم – پردیسان" یک دستگاه  سواری پراید ناگهان سوخت تمام می کند و مجبور به توقف در حاشیه راه این بزرگراه می شود .

او عنوان کرد: در همین حین یک دستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال تردد بوده بدلیل عدم توجه به جلو  بشدت با سواری پراید برخورد کرده و هر 2  وسیله بدلیل عدم توانایی در حرکت در همان مقطع متوقف می شوند .

این مقام انتظامی ابراز کرد: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 23 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافته و نسبت به ایمن سازی محل حادثه و بررسی صحنه اقدام کردند.

رئیس  منطقه 23 پلیس راهور تهران افزود : راننده پراید که به صورت جزئی مصدوم شده بود با حضور عوامل اورژانس در همان محل به صورت سرپایی درمان شد .

سرهنگ سلطانی  از رانندگان خواست: در حاشیه بزرگراه به هیچ عنوان توقف نکنید و در صورت توقف حتما از علایم هشداردهنده و مثلث شبرنگ استفاده کرده  و در حین رانندگی به جلو توجه داشته باشند.


ت ت
کدخبر: 31938 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها