40 خودرو در محدوده غرب تهران به سرقت رفت

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق حرفه ای خودروی پژو 206 خبر داد و گفت: متهمان به 40 فقره سرقت خودرو در محدوده غرب تهران اعتراف کردند.

40 خودرو در محدوده غرب تهران به سرقت رفت

به گزارش برنا؛ سرهنگ جلیل موقوفه ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر بیان داشت: در پی افزایش سرقت خودرو در محدوده تهرانسر،  تیمی از ماموران کلانتری 150 تهرانسر بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

او عنوان کرد: در بررسی اظهارات مال باختگان و تجمیع اطلاعات پرونده ها، مشخص شد که خودروهای سواری پژو 206 توسط 2 موتورسوار با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت آپاچی سبز رنگ از محل پارک شده در کنار خیابان سرقت شده اند و در نهایت سارقان  با انتقال خودروهای سرقتی به اطراف تهران، پس از اوراق کردن،  آن ها را در نقاط خلوت رها کرده اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: طی یک عملیات گسترده با شناسایی محل تردد سارقان تیم عملیات کلانتری تهرانسر موفق شد هر 2 سارق را در گشت زنی های انتظامی شناسایی و دستگیر کنند.

او توضیح داد: متهمان در بررسی های پلیسی اظهار داشتند، پس از آزادی از زندان برای تامین هزینه های زندگی مجددا به سرقت روی آوردند  و با پرسه زدن در خیابان های خلوت خودروهایی که فاقد تجهیزات ایمنی و امنیتی بودند شناسایی و سرقت می کردند و پس از بازکردن تجهیزات، قطعات با ارزش آنها را می فروختند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده 25 فقره سابقه کیفری در پرونده خود دارند و در مجموع 9 سال از عمرشان را در زندان سپری کرده اند، اضافه کرد: هر 2 سارق به 40 فقره سرقت خودرو 206 در محدوده غرب تهران اعتراف کردند.

سرهنگ موقوفه ای گفت: کشف جزئیات پرونده و شناسایی و دستگیری مالخران نیز در دستور کار ماموران کلانتری قرار دارد.


ت ت
کدخبر: 3194 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها