سرقت متوالی خودرو‌های پراید در نازی آباد تهران

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب از انهدام باند سارقان خودروهای پراید در نازی آباد خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان 4 دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

سرقت متوالی خودرو‌های پراید در نازی آباد تهران

به گزارش منبیان؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری فاتب گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروهای سواری پراید در محله نازی آباد و محلات اطراف پیگیری این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 130 نازی آباد قرار گرفت.

او عنوان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 130 موفق شدند با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 6 عضو این باند را در مخفیگاهشان در اطراف نازی آباد در  عملیات های ضربتی و منسجم دستگیر کنند.

جلیلیان ابراز کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های ماموران پلیس به سرقت 20دستگاه خودرو پراید در مناطق جنوب تهران  اعتراف کردند.

این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان 4  دستگاه خوردو پراید مسروقه ،یک دستگاه موتور سیکلت مسروقه و 440 گرم مواد مخدر کشف کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به سابقه دار بودن متهمان، ابراز کرد: در این پرونده یک مالخر نیز دستگیر و به همراه سارقان به منظور پیگیری پرونده تحویل دستگاه قضائی شدند.

این مقام انتظامی اعلام کرد: کارشناسان  ارزش اموال مکشوفه بیش از 3 میلیارد ریال محاسبه کرده اند.

او در پایان با اشاره به تقویت بخش‌های مختلف پلیس در راستا پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان بر لزوم رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی شهروندان تاکید کرد.


ت ت
کدخبر: 3198 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها