مرگ فجیع راکب موتورسیکلت در بزرگراه کریمی تهران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در اثر برخورد یک دستگاه نیسان با موتورسیکلت در بزرگراه کریمی و از مرگ راکب موتورسیکلت خبر داد.

مرگ فجیع راکب موتورسیکلت در بزرگراه کریمی تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به گفته شاهدان عینی حاضر در محل حادثه در ساعت 17:40 بعداز ظهردیروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه کریمی قبل از خیابان ابن بابویه مقابل پمپ گاز ،  یک دستگاه وانت نیسان در این محدوده متوقف می شود  .

او ادامه داد : در همین حین یک دستگاه موتورسیکلت نیز که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با این نیسان متوقف شده برخورد کرده که متاسفانه بدلیل شدت حادثه و برخورد راکب این موتورسیکلت در محل حادثه فوت می نماید .

رئیس اداره تصادفات  پلیس راهور تهران افزود: عوامل کارشناس  منطقه 20  پلیس راهور فاتب بلافاصله  در محل حادثه حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل تصادف  به بررسی  صحنه حادثه پرداخته  و اقدامات ترافیکی خود را انجام دادند .

او ضمن ابراز تاسف از این حادثه  به رانندگان توصیه کرد: در حین رانندگی تمام توجه و حواس رانندگان می بایست به جلو واطراف وحرکت خودروها باشد به نحوی که ایستادن و توقف خودروهای مقابل را متوجه شوند و  حتما به محض خراب شدن وسیله نقلیه از علایم اطلاع رسانی مانند مثلث شبرنگ استفاده نمایند به نحوی که دیگر رانندگان با دیدن علایمی که شما به کار برده اید متوجه خرابی خودرو شوند و به موقع بتوانند عکس العکمل نشان داده و خودروی خود را به لاین کناری  با ضریب اطمینان بالا  هدایت  و یا توقف کامل نمایند تا حادثه ای برای کسی  مانند این تصادف ناگوار پیش نیاد .


ت ت
کدخبر: 32397 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها