کارشناس وزارت بهداشت:

واکسیناسیون بهترین راه مهار کروناست

کارشناس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسیناسیون افراد علیه بیماری کووید ۱۹ بهترین راه برون‌رفت از شیوع ویروس کروناست و در کنار آن همه شهروندان خصوصا آنهایی که واکسن دریافت کردند، باید تمامی مفاد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

واکسیناسیون بهترین راه مهار کروناست

به گزارش منیبان؛ امین عطایی، کارشناس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مرکز تجمیع واکسیناسیون مهریز با قدردانی از تلاش کادر بهداشت و درمان و همکاری مردم و مسئولان این شهرستان گفت: لازمه موفقیت هرچه بیشتر این طرح، مشارکت خوب مردم و استقبال از تزریق واکسن است.

او اولین واکسن را بهترین واکسن توصیف کرد و ادامه داد: خدمات‌رسانی مراکز تجمیع واکسیناسیون در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد، تزریق واکسیناسیون طبق شیوه‌نامه‌های اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کشور انجام می‌شود.

این مسوول بابیان اینکه همه باید برای مهار کرونا همکاری لازم را همچنان داشته باشند تصریح کرد: درصد پوشش واکسیناسیون در شهرستان مهریز از میانگین کشوری بالاتر است و همکاری مردم و تلاش کارکنان حوزه بهداشت منطقه را نشان می‌دهد.

همچنین دکتر علیرضا پورمازار رییس شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: واکسیناسیون افراد در منطقه با سرعت بسیار خوبی بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، می طلبد همچنان شهروندان با رعایت شیوه‌نامه‌ها یاریگر کادر بهداشت و درمان شهرستان باشند.


ت ت
کدخبر: 32679 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها