سه کشته و زخمی در تصادف هولناک بزرگراه یادگار امام تهران

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ، از واژگونی یکدستگاه سواری ام وی ام در اتوبان یادگار و فوت راننده آن به علت شدت جراحات وارده خبر داد.

سه کشته و زخمی در تصادف هولناک بزرگراه یادگار امام تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص این خبر گفت: ساعت 23:00 شب گذشته، در مسیر بزرگراه یادگار یک دستگاه سواری ام وی ام  به علت سرعت زیاد با جداول کناری اتوبان برخورد و سپس واژگون می گردد .

رئیس اداره تصادفات پلیس پایتخت با بیان اینکه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو مزید علت این حادثه بوده بوده، افزود: این بی احتیاطی  باعث شده ام وی ام   به سمت جداول کشیده و پس از یک برخورد شدید ، واژگون  شود. متاسفانه در این حادثه  در اثر شدت ضربه راننده این خودرو در دم فوت نموده و 2 نفر از سرنشینان  نیز مصدوم می گردند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار  به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او افزود : با حضور عوامل امدادی  و اورژانس در موقعیت خودرو از موقعیت خارج شد و عوامل اورژانس توانستند مصدومین را به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل نمایند .

مومنی خاطرنشان کرد: به همین علت، در این محدوده شاهد بار سنگین ترافیک بودیم که با تلاش همکاران و خارج کردن این وسیله از موقعیت تصادف بار ترافیکی کاهش یافت و ترافیک به وضعیت قبل بازگشت .

این مقام انتظامی به رانندگان توصیه کرد: هنگام رانندگی با سرعت مقرره حرکت نمایند و از عجله و شتاب خودداری نموده با توجه کافی  و با دقت لازم در معابر تردد نموده و حتما  از کمربند ایمنی استفاده کنند .

سرهنگ مومنی در پایان گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توسط کلیه کاربران ترافیک شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.


ت ت
کدخبر: 3271 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها