عضو کمیته ستاد مقابله با کرونا:

مبتلایان به کرونا در تمامی رده‌های سنی هستند/ افزایش ابتلا و بستری کودکان و نوجوانان به کرونا

مسعود مردانی با بیان اینکه هر فردی در دفعات بعدی ابتلا به کرونا این بیماری را خفیف‌تر تجربه می‌کند، گفت: بیش از 80 درصد مردم ما در صورت ابتلا به کرونا چندین بار برای درمان کرونا به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

مبتلایان به کرونا در تمامی رده‌های سنی هستند/ افزایش ابتلا و بستری کودکان و نوجوانان به کرونا

به گزارش منیبان؛ دلتا کرونا در تمامی کشور پخش شده است. دست اندرکاران عنوان می کنند که در این شرایط مراکز درمانی دیگر جایی برای بیماران ندارند و باید بیش از قبل به رعایت پروتکل‌های درمان پرداخت.

مسعود مردانی، عضو کمیته ستاد مقابله با کرونا درباره آخرین وضعیت کرونا گفت: وضعیت کرونا در کشور مناسب نیست. بیمارستان‌ها پر و تخت های آی سی یو کاملا اشغال شده همچنین مرگ و میر هم رو به افزایش است.

او درباره ابتلا رده سنی مشخص مبتلایان به کرونا افزود: این بیماری در تمامی رنج‌های سنی وجود دارد و استثنا ندارد.

این پزشک عفونی ادامه داد: مردم در این شرایط با رعایت پروتکل‌ها، پرهیز از سفرهای غیر ضرور، عدم شرکت در تجمعات و عدم مراجعه غیر ضروری به پزشک را در اولویت اقدامات خود قرار دهند تا به کرونا آلوده نشوند.

مردانی درباره روش‌های خانگی درمان کرونا افزود: تقریبا 80 درصد موارد درمان کرونا نیاز به درمان ندارند و خود به خود بهبود پیدا می کنند.

به گفته او بیش از 80 درصد مردم ما در صورت ابتلا به کرونا چندین بار برای درمان به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

این عضو کمیته ستاد مقابله با کرونا درباره شدت ابتلا به بیماری کرونا برای افرادی که به شکل دوباره یا سه باره به این بیماری مبتلا می‌شوند گفت: هر فردی در دفعات بعدی ابتلا به کرونا این بیماری را  خفیف‌تر تجربه می‌کند.

منبع: برنا


ت ت
کدخبر: 32814 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها