انفجار شیشه دلیل فرود اضطراری هواپیما! + عکس

منفجر شدن شیشه هواپیمایی با 76 سرنشین منجر به فرود اضطراری شد، این هواپیما در حال پرواز از شیکاگو به مقصد کلولند اوهایو بود.

انفجار شیشه دلیل فرود اضطراری هواپیما! + عکس

به گزارش منیبان؛ هواپیمای SOUTHWEST AIRLINES پس از شکسته شدن پنجره و ورود هوا به داخل آن ناچار به فرود اضطراری شد تصاویر منتشر شده از این اتفاق در شبکه های اجتماعی نشان داده است که پنجره به شدت آسیب دیده است.

پرواز 957 از شیکاگو به کلولند اوهایو قبل از 11 بعد از ظهر محلی تنها پس از دو ساعت پرواز در موقعیت فرود اضطراری قرار گرفت، باور بر این است که پنجره شکسته شده دلیل فرود اضطراری بوده است. 76 سرنشین هواپیما به وسایل خود را از خدمه میگیرند و به پرواز دیگری منتقل میشوند.

در ویدئو ای که به توییتر ارسال شده است صدای یک عضو خدمه شنیده میشود :ما قصد داریم شمارا به سمت راست هواپیما ببریم و اجازه بدهید از شما مراقبت کنیم. براساس فلایت اویر جت در حال پرواز 26000 فوت بالاتر از دریاچه اوری در 514 بود که ناگهان دچار این حادثه شد.

به گزارش نیویورک پست سخنگوی جنوب غربی اظهار داشت که تصمیم گرفته شده هواپیما برای بررسی تعمیر و نگهداری و یک پنجره چند لایه ای ارسال شود ، وی افزود پرواز ناگهان در کلولند فرود آمد. این هواپیما برای بررسی و تعمیر فرود آمده است و کارمندان محلی ما به شدت کار میکنند تا 76 مسافر در یک هواپیمای جدید به نیویورک برسند در حال حاضر علت منفجر شدن پنجره مشخص نشده است.


ت ت
کدخبر: 33300 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها