چرا عکس این کودک پربازدیدترین شد؟ + عکس

عکس کودک چینی خیلی سریع در شبکه های اجتماعی دست به دست شد ، ژست جالب و حرکتی زورکی از او دلیل جلب توجه کاربران فضای مجازی بود.

چرا عکس این کودک پربازدیدترین شد؟ + عکس

به گزارش منیبان؛ ژست دوست داشتنی پسربچه چینی برای گرفتن عکس کنار مجمسه دایناسور و انتشار تصویر او در شبکه های اجتماعی نظرات جالبی را از سوی کاربران دریافت کرد.

پسربچه ی چینی را که تصاویرش را در این بخش مشاهده می کنیدهمراه والدینش برای تفریح در تعطیلات سال نوی چینی به یک شهر بازی رفته بود ، شهربازی که در بخشی از آن یک مجسمه بزرگ دایناسور نصب شده بود و تقریبا همه بچه ها کنار آن عکس یادگاری می گرفتند .

والدین این پسربچه هم تصمیم گرفتند تا از او عکسی کنار مجمسه دایناسور بگیرند اما فرزندشان به شدت از این مجمسه بزرگ وحشت کرده بود ؛ در نهایت کودک با اصرار و تشویق والدینش به دایناسور نزدیک شد .

تا لحظات آخر چهره ی او ترس و وحشت را نشان می داد تا اینکه جالب ترین قسمت ماجرا رسید ، والدین پسربچه از او خواستند تا برای زیباتر شدن عکس لبخند بزند و کودک هم برای اطاعت از حرف پدر و مادرش لبخند زورکی زد و همین لبخند زورکی باعث شد تا ویدئویی که از این لحظات ضبط شده بود خیلی سریع در فضا مجازی و میان کاربران شبکه های اجتماعی در چین منتشر شود.


ت ت
کدخبر: 33664 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها