کشف دو کیلو هروئین در امین آباد تهران

فرمانده شهرستای ری از دستگیری موتورسواری که به خرده فروشی مواد مخدر می پرداخت خبر داد و گفت: از متهم بیش از 2 کیلوگرم هروئین کشف شد.

کشف دو کیلو هروئین در امین آباد تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده شهرستای ری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت های شکایت های مردمی در خصوص خرده فروشی یک موتورسوار در  محدوده کلانتری امین آباد، پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران کلانتری  رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد متهم با تهیه پک های بسته بندی شده و پرسه زنی در مناطق مختلف به ویژه در حاشیه محل های مسکونی به طور گسترده به توزیع مواد مخدر می پردازد.

فرمانده شهرستان ری ادامه داد : با افزایش گشت زنی های هدفمند ، عصر روز گذشته متهم  در پشت پمپ بنزین جاده نظامی  مشاهده و در یک عملیات پلیسی موتورسیکلت وی متوقف و در بررسی از کوله پشتی اش،  2 کیلو و  200گرم هروئین کشف شد.

این مقام انتظامی به انتقال متهم و انجام تحقیقات تخصصی و بررسی های آزمایشگاهی محموله کشف شده  اشاره کرد و گفت:  کشف جزئیات پرونده در راستای  نحوه تهیه  مواد مخدر توسط متهم  و همدستان احتمالی وی ادامه دارد


ت ت
کدخبر: 34668 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها