عجیب ترین گاو دنیا با قد و قواره عجیب تر+ عکس

تصاویر گاو سفید رنگ عجیب بنگلادشی مثل یک ویروس فضای مجازی را در برگرفت و خیلی زود مردم خبرنگاران برای دیدن این گاو به روستای محل زندگی او رفتند.

عجیب ترین گاو دنیا با قد و قواره عجیب تر+ عکس

به گزارش منیبان؛ گاو حیوانی است که ناخودآگاه شنیدن اسمش ما را به یاد یک موجود قوی هیکل و درشت می اندازد اما همیشه استثنا وجود دارد و ممکن است گاوی را ببینید که خیلی کوتاه تر و کوچک تر از حد توصر شماست.

" رانی" گاو کوتاه قد بنگلادشی که تصور میشود کوتاه ترین گاو جهان باشد، چند روزی است توجهات بسیاری به خود جلب کرده و حسابی معروف شده است. تعداد زیادی از اهالی روستاها و شهرهای اطراف برای دیدن این گاو عجیب به ریشکا آمده اند.

خبرنگاران و روزنامه نگاران هم از ثبت گزارش در مورد این گاو غافل نشده و اخبار جذابی از " رانی" تهیه و منتشر کردند. این گاو 23 ماهه که فقط 20 اینچ یعنی 50.8 سانتی متر قد دارد از قرار معلوم از نوعی اختلال رشد رنج می برد و دلیل شکل ظاهری متفاوت " رانی" همین اختلال است.

"حسن هاولادر" صاحب این گاو معتقد است که گاو کوتاه ترین گاو جهان است. رکورد قبلی کوتاه ترین گاو جهان متعلق به یک گاو هندی با 61.1 سانتی متر بود که توسط این گاو یعنی " رانی" شکسته شد.

ت ت
کدخبر: 35006 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها