تصادف وحشتناک کامیون و پراید در اتوبان بسیج

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از تصادف بین تریلی و پراید در محدوده بزرگراه بسیج خبر داد.

تصادف وحشتناک کامیون و پراید در اتوبان بسیج

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احسان مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: ساعت 08:00 صبح امروز وقوع یک فقره تصادف خسارتی شدید در محور شمال به جنوب بسیج  به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این داشت، راننده پراید  به علت عدم توجه به جلو با یک دستگاه تریلی  که در  این مسیر در حال تردد بوده به شدت برخورد کرده و متوقف شده است.

او بیان کرد: تیم کارشناسی منطقه 14پلیس راهور تهران بزرگ، بلافاصله در محل حاضر شدند و  ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

این مقام انتظامی ادامه داد: به علت شدت این حادثه راننده پراید در خودرو محبوس شده بود که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی در محل، این راننده از خودرو خارج شد .

او در خصوص این حادثه گفت: در این تصادف راننده پراید به علت عدم توجه به جلو مقصر در این حادثه می باشد .

سرهنگ مومنی از رانندگان خواست: ضمن رعایت حق تقدم در حین رانندگی و احترام به حقوق دیگر رانندگان   از سرعت و سبقت مخصوصا در مواقع تاریکی هوا که دید راننده محدود می گردد جدا خودداری کرده در حین رانندگی تمام حواس خود را صرفا به رانندگی معطوف داشته و از انجام هرگونه حرکاتی که تمرکز آنها را به هم بریزد و حواس راننده را مشغول کار دیگری کند جدا خودداری کنند.


ت ت
کدخبر: 3628 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها