رئیس پلیس راهور شرق استان تهران مطرح کرد:

افزایش ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک

سرهنگ علی سلیمانی با اشاره به شلوغی مراکز تعویض پلاک گفت: همکاران ساعت فعالیت خود در مراکز تعویض پلاک را برای رفع مشکلات شهروندان افزایش داده‌اند.

افزایش ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی سلیمانی، درباره علت شلوغی مراکز تعویض پلاک و نرسیدن نوبت به شهروندان برای انجام خدمات در شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر در مراکز تعویض پلاک ازدحام وجود دارد و تعطیلی‌های چند وقت اخیر بر روی این شلوغی بی تاثیر نبود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران با اشاره به برنامه‌ها فعالیت‌های مراکز تعویض پلاک شرق استان تهران در روزهای کرونایی افزود: همکاران ساعت فعالیت خود را از ۱۴ افزایش داده‌اند و برخی روزها تا ساعت ۱۷ الی ۱۸ نیز برای رفع مشکلات شهروندان در مراکز حضور دارند تا کار مراجعان انجام شود.

او با بیان اینکه پیشنهادات و درخواست‌های لازم را برای رفع مشکلات ارائه داده‌ایم گفت: روزانه با ظرفیت بسیار بالایی از مراجعان نه تنها در شرق استان تهران، ‌ بلکه در سراسر کشور مواجه هستیم و افراد زیادی را در مراکز تعویض پلاک پذیرش می‌کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شرق استان تهران افزود: روزانه تمامی افرادی که در ساعت‌های مقرر و با نوبت به مراکز مراجعه می‌کنند، کارشان انجام می‌شود، همچنین درخواست‌هایی را از پلیس راهور ناجا داشته‌ایم تا وضعیت بهتر شود.

منبع: آنا


ت ت
کدخبر: 36860 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها