بالاخره خلبانی که در سوادکوه سقوط کرده بود پیدا شد

معاون امداد ونجات هلال احمر مازندران گفت: پس از جست‌وجوی ۲۴ ساعته سه گروه از امداد ونجات ، محل سقوط پاراگلایدر در منطقه جنگلی سوادکوه پیدا شده و در حال برنامه ریزی برای انتقال خلبان هستیم که دچارمصدومیت شدید شکستگی شده است.

بالاخره خلبانی که در سوادکوه سقوط کرده بود پیدا شد

به گزارش منیبان؛ محمود قاسمی، معاون امداد ونجات هلال احمر مازندران گفت: یک فروند پاراگلایدر با دو سرنشین شامل استاد و شاگرد روز گذشته در منطقه سوادکوه با مشکل مه گرفتگی مواجه شد که شاگرد توانست فرود اضطراری را بدون مصدومیت انجام بدهد ، اما استاد دچار سقوط و مفقود شد.

او گفت: که پس از اعلام مفقود شدن ، سه تیم امداد و نجات به منطقه اعزام شدند و دقایقی پیش محل سقوط خلبان مشخص شد و تیم امداد و نجات محل سقوط را صعب العبور گزارش کردند.

قاسمی با اعلام این که هلال احمر در حال هماهنگی برای اعزام بالگرد برای انتقال خلبان مصدوم است ، افزود : طبق اعلام تیم امداد و نجات خلبان از ناحیه پا و دست بشدت دچار شکستگی شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر مازندران بی توجهی به اخبار هواشناسی را عامل سقوط ناشی از مه گرفتگی دانست و بیان داشت: با توجه به تغییرات آب و هوایی استان ، هر گونه عملیات پروازی در ارتفاعات استان چه پروازی ،کوهنوردی و یا جنگل نوردی باید با حساسیت بیشتری پیگیری و برنامه ریزی شود.

ت ت
کدخبر: 38513 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها