این نوزاد 5 ماهه خودش تنهایی دستشویی می‌رود! + عکس

دختربچه 5 ماهه که با کمک آموزش های مادرش توانست بدون نیاز به پوشک مرحله یادگیری دستشویی نوزاد را سپری کند حیرت کاربران فضای مجازی را برانگیخت.

این نوزاد 5 ماهه خودش تنهایی دستشویی می‌رود! + عکس

به گزارش منیبان؛ آموزش دستشویی نوزاد ، نوزاد 5 ماهه که دستشویی رفتن را یاد گرفته است: یکی از مراحل تقریبا مشکل بچه داری آموزش دستشویی رفتن و جدا شدن کودک از پوشک است. یک مادر جوان از اوایل دوره نشستن نوزادش تصمیم گرفت تا این بخش از آموزش را پیش ببرد و خیلی زودتر از موعد نوزادش را به دستشویی رفتن بدون پوشک عادت دهد. "مونیکا " مادر نوزاد 5 ماهه ی باهوش به نام امیلی رز است که تلاش کرده تا دخترش از همین دوران نوزادی بتواند بی نیاز به استفاده از پوشک شود.

کودک در حالت استاندارد از اوایل 15 ماهگی به بعد می تواند آموزش دستشویی رفتن را داشته باشد که اکثرا تا 2 سالگی هم طول می کشد.

اما به طرز باورنکردنی این نوزاد در 5 ماهگی تا حد قابل توجهی توانایی کنترل و تخلیه به موقع ادرار و مدفوع خود را دارد و این تنها نتیجه آموزش هایی مداوم و صبورانه مادرش بوده است.

خانم مونیکا می گوید :دختر من هنوز توانایی صحبت و راه رفتن ندارد و تنها می تواند بنشیند که البته در این سن طبیعی است ولی من سعی کردم از همین نشستن به بهترین نحو ممکن استفاده کنم.

دستشویی-نوزاد


ت ت
کدخبر: 38615 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها