آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد و گفت: هموطنانی که به سفر رفته اند، با توجه به ظرفیت محدود جاده‌ها بازگشت خود را به روز جمعه موکول نکنند.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش منیبان؛ سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهور ناجا گفت: هموطنان نسبت به مدیریت و برنامه ریزی برگشت تا قبل از روز جمعه و همچنین در روزهای هفته آتی اقدام کنند.

او با اشاره به وضعیت راه ها گفت: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پیچ سرهنگ تا سیاه بیشه و محدوده های هریجان و ولی آباد و مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مکارود تا انارک و محدود های ولی آباد، سیاه بیشه، تونل کندوان، پیچ سرهنگ، گچسر  و نساء ترافیک سنگین است.

به گفته او تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و با توجه به ترافیک سنگین در جادهای شمالی کشور در این شرایط توصیه به پرهیز از سفر است.  

رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور ناجا گفت: جاده چالوس به دلیل پایین بودن ظرفیت تردد در این شرایط مناسب برای سفر و انتخاب مسیر تردد نیست. در این شرایط بهتر است از سایر محورهای جایگزین مانند هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت که ظرفیت بالاتری دارند استفاده شود.

به گفته شیرانی، برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به/از شهرهای گروه قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است.

او به آخرین وضعیت جوی اشاره کرد و گفت: در برخی محورهای استان های اردبیل، گیلان و گلستان بارش باران گزارش شده است.

شیرانی از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.


ت ت
کدخبر: 42505 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها