دمای هوا در کشور بار هم سردتر می‌شود

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی کشور پرداخت.

دمای هوا در کشور بار هم سردتر می‌شود

به گزارش منیبان؛کبری رفیعی، کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی در کشور گفت:امروز در شمال آذربایجان غربی و شرقی، استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و ارتفاعات استان‌های تهران، سمنان، البرز و قزوین بارش باران و وزش باد و کاهش نسبی دما ادامه خواهد داشت همچنین  در طی این مدت دریای خزر مواج خواهد بود.

رفیعی ادامه داد:بعد از ظهر امروز در ارتفاعات استان های کرمان و هرمزگان هم احتمال بارش باران پراکنده و رگبار را خواهیم داشت.

او گفت:طی روز‌های جمعه و شنبه در سواحل شمالی وشرق اردبیل بارش‌ها به شکل پراکنده ادامه خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی افزود: در رزو‌های  یکشنبه و دوشنبه فقط در استان گیلان و شرق اردبیل بارش‌های خفیف خواهیم داشت و سایر مناطق آسمان صاف خواهد بود.

او گفت:روز‌های پنجشنبه و جمعه در غرب و شمال غرب کشور، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز کاهش نسبی دما راخواند داشت که از روز یکشنبه در نوار غربی و سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما را پیش بینی می‌کنیم.

رفیعی افزود:طی روز‌های شنبه و یکشنبه برای مناطق شمال شرق و شرق کشور کاهش دما  رخ خواهد داد که بین ۵ تا ۱۰ درجه همراه با وزش باد شدید که برخی از نقاط سبب گرد و خاک خواهد شد.

او در پایان در مورد وضعیت جوی پایتخت گفت:آسمان تهران  امروز نیمه ابری  همراه با بارش پراکنده و احتمال باد شدید و گرد و خاک همراه خواهد بود، حداکثر دما برای امروز ۲۶ درجه و حداقل دما ۱۴ درجه خواهد بود

ت ت
کدخبر: 42755 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها