کشف تارزان واقعی و لخت‌! + عکس

قبیله برهنه همراه تارزان در دل جنگلهای آمازون زندگی می کنند . انها هیچ چیز از لباس و غذایی که انسان های امروزی استفاده می کنند نمی دانند.

کشف تارزان واقعی و لخت‌! + عکس

به گزارش منیبان؛ در دل جنگل های آمازون گروهی از زنان و مردان به دور از تمام امکانات و سبک زندگی مدرن تشکیل خانواده می دهند و نسل های جدیدی از این قبیله تولید می شود. قبیله ای که اعضای آن کاملا برهنه و همانند شکارچیان امرار معاش می کنند.

در تصاویر مردی را می بینید که از میمون های مرده برای خود تن پوش درست کرده است.

تصاویری دیدنی و شگفت انگیز زندگی در دل جنگل های انبوه آمازون را می‌بینید که توسط عکاس محیط زیست " پتی آکسفرود " منتشر شده است. مردان این قبیله که تعداد آنها بسیار کم است با کشتن میمون ها و گره زدن لاشه آنها به یکدیگر پوشش ای برای دور گردن و تنه ی خود می سازند. شکار و تهیه غذا به صورت کاملا سنتی و به روشهای قدیمی همانند انسان های اولیه انجام می‌شود.

این عکاس در توصیف زندگی این قبیله می گوید:این قبیله انسانهای متفاوتی هستند که در دل جنگل‌های انبوه زندگی می کنند. هیچ لباس و پوششی ندارند و همانند شخصیت داستان های قدیمی "تارزان پادشاه جنگل" شکار کرده و برای خود غذا تهیه می کند. فرم انگشتان پا در مردان به دلیل بالا رفتن مداوم از درختان برای تهیه غذا به کل تغییر کرده است.

قبیله-برهنه1

علاوه بر گیاهان گوشت گراز و میمون اصلی ترین ماده غذایی این قبیله عجیب و غریب است.


ت ت
کدخبر: 46328 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها