سرکرده معروف یک گروه مافیایی تیرباران شد

شومی ایساکوف رئیس "مافیای کاوکازی" به همراه پسر ۲۰ ساله اش شنبه شب در کریات موتزکین، نزدیک حیفا کشته شد.

سرکرده معروف یک گروه مافیایی تیرباران شد

به گزارش منیبان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه جروزالم پست نوشت، شومی و پر ایساکوف هر دو سوار بر یک خودرو بودند که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. مشخص نیست مهاجمان از چه موضعی تیراندازی کردند. پلیس اسرائیل، ایساکوف را که در زمان قتل ۵۳ سال داشت، به عنوان رئیس مافیای کاوکازی شناسایی کرد. کارشناسان پزشکی قانونی بلافاصله پس از تیراندازی در محل حاضر شدند و مدارک جمع آوری کردند.

ژنرال شائول تزماخ که در صحنه حادثه حضور داشت، به یدیعوت آحارونوت گفت مسیری که درباره آن تحقیق می‌کنیم طبیعتا یک انگیزه مجرمانه است. ایساکوف که یک جنایتکار کهنه کار بود در سال ۲۰۱۰ به جرم حمله با سلاح سرد به یک مرد به مدت ۱۶ ماه در زندان بود. او از تلاش برای ترورش در سال ۲۰۰۴ جان سالم به در برده بود. در آن سال مهاجمان ناشناس به سمت او و بردار کوچکتر و یک نفر همراه دیگرش تیراندازی کردند.

پلیس مطمئن نیست که آیا این ترور با یک تلاش برای ترور دیگر علیه آوی مور ۳۱ ساله و الیور شرابی ۱۹ ساله که در اوایل این ماه انجام شد، مرتبط است یا خیر اگرچه آن‌ها ارتباط بین این دو حادثه را رد نمی‌کنند. مور و شرابی ۲۲ اکتبر در جریان بمبگذاری در خودرو به شدت زخمی شدند.

ت ت
کدخبر: 46425 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها