قیمت قبر در کرمانشاه چند؟

سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری کرمانشاه قیمت قبر در کرمانشاه را بسته به تعداد طبقات و محل آن متغیر دانست.

قیمت قبر در کرمانشاه چند؟

به گزارش منیبان؛ حجت الاسلام هادی کماسی، سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری کرمانشاه با اشاره به تفاوت قیمت قبر در آرامستانهای کرمانشاه، گفت: این تفاوت قیمت به علت تعداد طبقات و مکان قبر در محل آرامستان است.

او افزود: در حال حاضر ارزانترین قبرهای یک طبقه در آرامستان کرمانشاه 2.9 میلیون تومان قیمت دارد.

کماسی گفت: قبرهای دوطبقه گرانتر بوده و قیمت آن حدود 4.8 میلیون تومان است.

سرپرست سازمان آرامستانهای کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود بیش از 1500 قبر آماده در آرامستانهای کرمانشاه، گفت: از این تعداد 700 طبقه قبر یک طبقه و 550 قبر دو طبقه است.

او افزود: همچنین 300 قبر آماده برای حوادث داریم که اگر حادثه ای رخ داد در این زمینه دچار مشکل نشده و بتوانیم سریع اجساد را دفن کنیم.

کماسی میانگین موارد دفن روزانه در آرامستان های کرمانشاه را 25 نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد در روزهای اوج به 48 نفر هم می رسد.

سرپرست سازمان آرامستانهای کرمانشاه به فعالیت چهار غساله در آرامستان های کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: دو غسالخانه زنان و دو غسالخانه مردان در آرامستان های بهشت زهرا(س) و باغ فردوس فعال است.

کماسی مساحت آرامستان جدید بهشت زهرا(س) را 140 هکتار اعلام و تصریح کرد: این آرامستان با توجه به رشد جمعیت شهر کرمانشاه و افزایش موارد دفن روزانه در سالهای آتی نیازمند توسعه است.

ت ت
کدخبر: 49897 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها