در کرمانشاه رخ داد؛

واژگونی فجیع مینی بوس دانش‌آموزان با 2 کشته و 16 مصدوم

واژگونی فجیع مینی بوس دانش‌آموزان امروز صبح 2 کشته و 16 مصدوم بر جای گذاشت.

واژگونی فجیع مینی بوس دانش‌آموزان با 2 کشته و 16 مصدوم

به گزارش منیبان؛ رفیعی، رئیس اورژانس کرمانشاه با تایید این خبر گفت: بر اثر واژگونی مینی بوس حامل دانش آموزان در محور هلشی _ ماهیدشت در کرمانشاه، دو نفر جان باختند و 16 نفر مجروح شدند.

همچنین اکبر آزادی، مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص جزئیات این حادثه گفت: یک دستگاه مینی‌بوس حامل دانش آموزان حدود ساعت 8:50 صبح امروز در محور هلشی به ماهیدشت واژگون شد که متاسفانه در این حادثه 2 نفر جان خود را از دست دادند و 16 نفر نیز مصدوم شدند.

او افزود: این حادثه در مسیر روستای «دولت‌آباد» به ماهیدشت در حوالی سه راهی «نجفعلی خان» شهرستان کرمانشاه اتفاق افتاد.

مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: این مینی بوس حامل 18 تن از دانش آموزان مقطع متوسطه دوم (راهنمایی) بود که از تعداد مصدومان حال 2 تن دیگر وخیم است.

آزادی اظهار کرد: این مینی بوس با راننده در مجموع 19 سرنشین داشت که به گفته شاهدان عینی حال راننده مینی بوس خوب است و تنها از ناحیه بینی آسیب دیده است.

او افزود: حادثه دیدگان این تصادف به بیمارستان آیت الله طالقانی شهر کرمانشاه اعزام شده اند و اکنون آنجا تحت مداوا قرار گرفته اند.

گفتنی است؛ رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه دستور رسیدگی سریع به مصدومان حادثه تصادف مینی بوس دانش آموزان در بیمارستان آیت اله طالقانی را صادر کرد اما پلیس راه کرمانشاه تاکنون دلیل وقوع این تصادف را اعلام نکرده است.

ت ت
کدخبر: 52780 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها