رفتار جنجالی و شرم‌آور پلیس با زن جوان!+ عکس

زن جوان به دلیل تخلف در پارک خودروی شخصی اش باید جریمه می شد برای همین به سمت خودروی مامور راهنمایی و رانندگی رفت در همان لحظه رفتار جنجالی پلیس توسط گوشی موبایل به طور مخفیانه ضبط شد.

رفتار جنجالی و شرم‌آور پلیس با زن جوان!+ عکس

به گزارش منیبان؛ تصاویر و ویدئویی که به طور مخفیانه توسط گوشی تلفن همراه ضبط شده بود رفتار نامناسب پلیس راهنمایی و رانندگی در یکی از شهرهای چین را نشان داد که با واکنش های بسیاری تبدیل به یکی از مطالب جنجالی هفته این کشور شد.

بر اساس مطالب منتشر شده این زن به دلیل تخلف در پارک خودرو توسط پلیس راهنمایی و رانندگی فراخوانده می شود ، زن جوان که کودک خردسال را در آغوش دارد به خودروی پلیس نزدیک می شود در همین حین پلیس با باز کردن درب خودرو با شدت زیاد به طوری که به بدن زن برخورد کرده و او را نقش بر زمین می کند.

این رفتار زشت و جنجالی پلیس در شهر "سونگ جیانگ" رخ داد که توسط یکی از رهگذران ضبط و منتشر شد.

رفتار-جنجالی-پلیس

به گفته ی شاهدان این ماجرا زن جوان به دلیل پارک غیرمجاز توسط پلیس بایستی جریمه می شد اما گویا پلیس از این رفتار و قانون شکنی او بیش از حد عضبانی شده و دست به چنین رفتار ناپسندی زد ، موج واکنش های اعتراض آمیز بعد از انتشار ویدئوی این حادثه بیشتر به دلیل زمین خوردن کودکی بود که در آغوش مادرش بوده و با این حرکت زشت پلیس به شدت به زمین می خورد.

رفتار-جنجالی-پلیس1

 در عکس منتشر شده از چهره زن جوان اثر ضربه شدید وارد شده به او توسط پلیس دیده می شود.


ت ت
کدخبر: 52919 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها