کشف 7کیلو تریاک در عوارضی تهران- قم

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف 7کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در عوارضی تهران قم خبر داد و گفت: در این راستا 3متهم دستگیر و به قانون سپرده شدند.

کشف 7کیلو تریاک در عوارضی تهران- قم

به گزارش منیبان؛ سرهنگ باباپور، جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: در راستای مبارزه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دهم این پلیس با اقدامات اطلاعاتی، دریافتند، اعضای یک باند مواد مخدر ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور با تهیه مقادیری مواد مخدر و با شگرد جاساز کردن در داخل خودرو اقدام به انتقال و توزیع آن به تهران می کنند، که مراتب پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا ماموران متوجه شدند قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را با استفاده از یکدستگاه خودرو سمند به تهران منتقل نمایند، لذا رصد لحظه به لحظه فعالیت های اعضای باند ادامه یافت که در نتیجه با تلاش های اطلاعاتی بی وقفه ماموران مشخص شد، خودرو مذکور از یکی از شهرهای نواحی شرقی کشور بارگیری شده و به مقصد تهران در حال حرکت است.

باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع بلافاصله ماموران پس از توجیه و ابلاغ آموزش های لازم به محورهای مواصلاتی منتهی به تهران اعزام و پس از ساعت ها رصد و پایش نامحسوس خودروهای عبوری، خودروی مورد نظر را در موقعیت عوارضی قم تهران مشاهده و به صورت نامحسوس تحت مراقبت قرار دادند.

وی تصریح کرد: نهایتا پس از هماهنگی قضایی و اخذ مجوز با رعایت کلیه جوانب امر خودرو متوقف و راننده و دو سرنشین  آن دستگیر و در بازرسی 7 کیلو و 125گرم تریاک کشف شد.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان از انتقال متهمان به مقر پلیس و ارجاع آنان برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی خبر داد.

 

 

 


ت ت
کدخبر: 5314 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها