خوشگلی دردسر آفرین مادر 50 ساله در اینستاگرام!+ عکس

عکسهای دونفره ای که از این زن زیبا منتشر میشد همه را دچار تردید و شک کرده بود، شکی که برای پسر جوان و جذاب اینستاگرام در حال مشکل ساز شدن بود.

خوشگلی دردسر آفرین مادر 50 ساله در اینستاگرام!+ عکس

به گزارش منیبان؛ کم نیستند مادرانی که به دلیل ظاهر جوانشان، وقتی در کنار فرزندانشان قرار میگیرند رابطه مادر و فرزندی آنها عجیب بنظر میرسد. حتی مواقعی بوده که چهره جوان و شک برانگیز یک مادر باعث شده اطرافیان تصور کنند او نامزد پسرش است.

فارغ از جالب و خوشایند بودن این مسئله، بحث دردسرهایی است که برای این افراد پیش می آید و حتی گاهی کار به جای ارائه کارت شناسایی هم کشیده می شود، مثل خانمی که ما در این بخش به ماجرایش خواهیم پرداخت، خانم 50 ساله ای که هیچ کس نمی تواند باور کند مادر پسر جوانش است و اکثرا آنها نامزد هم تصور می شوند.

پسر بزرگ این زن مدام عکسهای دونفره خود و مادرش را در اینستاگرام منتشر میکرد، بدون آنکه حرفی از رابطه شان به میان بیاورد. همه با تصور اینکه این خانم زیبا، نامزد اوست تعریف و تمجید میکردند و برای آنها آرزوی خوشبختی.

این باور تنها در فضای مجازی و اینستاگرام نبود بلکه در اماکن عمومی و سطح شهر و .. هم چنین برداشتی میشد تا اینکه یک روز پسر جوان تصمیم گرفت رابطه اصلی اش با این زن جوان را فاش کند و اعلام کرد که او مادرش است.

کاربران هرگز تصور نمی کردند که این عکس مربوط به یک مادر و پسر باشد و همگی گفته بودند که شما با هم نامزد هستید و نهایتا 30 سال سن دارید اما بعد از آنکه پسرجوان با عکس تولد 50 سالگی مادرش، سن و نسبت واقعی خودش را با زنی که همراه او در عکسهای دونفره شان بود را اعلام کرد موج نظرات پراز تعجب و.. به صفحه شخصی او سرازیر شد.

در نگاه اول به "پاسپا دیوی" زن 50 ساله ی اهل جاکارتای اندونزی هرگز نمی توانید تصور کنید که سن واقعی او چقدر است ، چهره بسیار جوان و شاداب او خیلی ها را دچار اشتباه می کند.

خانم " پاسپا" که مترجم و مادر 2 پسر جوان و نوجوان است تولد 50 سالگی خود را جشن گرفت به دلیل چهره ی ناهماهنگ با سن واقعی اش در اینستاگرام بسیار مشهور شد به خصوص بعد از زمانی که پسر بزرگ او عکس دونفره ای از خودش در کنار مادر جوان 50 ساله اش منتشر کرد.

یکی از سوالات رایجی که پس از افشای این راز در فضای مجازی شدت گرفت، راز و رمز جوان ماندن این مادر بود.

مادر-و-پسر

زن 50 ساله ی مشهور اندونزیایی در پاسخ به این سوال دنبال کنندگانش می گوید:در حالیکه اکثر زنان برای حفظ جوانی و زیبایی خود به روش های مختلفی همچون جراحی های پلاستیک روی می آورند باید بگویم که جوانی من کاملا طبیعی است و این را از نسل های قبلی ام به ارث برده ام، البته سبک زندگی سالم و تغذیه طبیعی را نمی توانم ندید بگیرم ولی باور کنید هیچ روش خاصی جز زندگی سالم ندارم و دلیل اصلی جوان ماندن من ژنتیک و ارثی است که از خانواده مادری ام بمن رسیده.


ت ت
کدخبر: 53841 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها