تریاک فروشان شهرک کاروان به دام افتادند

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از انهدام باند توزیع و فروش مواد افیونی در شهرک کاروان تهران و کشف بیش از 13کیلو تریاک خبر داد.

تریاک فروشان شهرک کاروان به دام افتادند

به گزارش منیبان؛ سرهنگ حسین باباپور، جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: به دنبال ارجاع چندین فقره شکایت و گزارش مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه جنوب شرق تهران به هویت "خسرو" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران این پلیس، رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

او افزود: با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم مشخص شد وی ضمن مراجعه به مرزهای شرقی کشور اقدام به تهیه مواد افیونی کرده و سپس مواد را به مخفیگاه خود در شهرک کاروان تهران منتقل و در این محل اقدام به توزیع و خرده فروشی مواد مخدر می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری وی آغاز شد.

باباپور بیان کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با رعایت تمامی موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهم ورود کرده و ضمن دستگیری متهم و دو همدست دیگر وی در بازرسی از محل موفق به کشف 13کیلو و 200گرم تریاک،123گرم سوخته،56میلیون و 500هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.


ت ت
کدخبر: 5501 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها