مدیر اورژانس بیمارستان سینا خبر داد؛

افزایش بستری‌های ناشی از امیکرون/ بازگشایی ورزشگاه‌ها اصلا تصمیم درستی نبود

حسین کرمان‌پور گفت: درحال حاضر که امیکرون همه جا را فراگرفته است باید اقدامات پیشگیرانه بیشتری انجام داد بنابراین به نظر بنده بازگشایی ورزشگاه‌ها در شرایط کنونی تصمیم درستی نیست.

افزایش بستری‌های ناشی از امیکرون/ بازگشایی ورزشگاه‌ها اصلا تصمیم درستی نبود

حسین کرمان‌ پور، مدیر اورژانس بیمارستان سینا، در گفتگو با خبرنگار منیبان از افزایش شمار بستری‌ها خبر داد و گفت: متاسفانه تعداد بستری‌ها با شیبی ملایم درحال افزایش است و شمار بیمارانی که نیاز به بستری پیدا می‌کنند، درحال صعود است.

او با پیش بینی وضعیت کرونا در روزهای آتی بیان کرد: خوشبختانه زمانی امیکرون وارد کشور شد که شانس با ما یار بود و واکسیناسیون در ابعاد گسترده را شروع کرده بودیم و از آنجایی که مردم در سه ماه اول دز دوم بودند، بدنشان آنتی بادی زیادی برای مقابله با ویروس داشت اما اکنون 3 ماه دز دومی‌ها به پایان رسیده و به مرور زمان به انتهای 3 ماه دز سومی‌ها نیز نزدیک می‌شویم بنابراین اگر خدایی نکرده امیکرون اوج بگیرد یا جهش دیگری به وجود بیاید، گریبان‌مان را خواهد گرفت.

مدیر اورژانس بیمارستان سینا ادامه داد: توصیه ما به مردم این است که حتما واکسن کرونا تزریق کنند و در کنار آن پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت کنند تا مشکلات پیک‌های گذشته برایمان پیش نیاید.

کرمان‌پور با اشاره به بازگشایی ورزشگاه‌ها گفت: از ابتدای کرونا تاکنون بسیاری از دستوراتی که اتخاذ شد، به ضرر مردم و بالعکس به نفع آنها بوده است و همه کشورهای دنیا درحال تست انواع و اقسام تصمیم‌گیری ها هستند اما آنچه اهمیت دارد این است که نباید این نوع تصمیم گیری‌ها را در زمان اوج کرونا انجام داد.

او در ادامه اظهار کرد: درحال حاضر که امیکرون همه جا را فراگرفته است باید اقدامات پیشگیرانه بیشتری انجام داد بنابراین به نظر بنده بازگشایی ورزشگاه‌ها در شرایط کنونی تصمیم درستی نیست.


ت ت
کدخبر: 60687 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها