هشدار؛ جاده کرج - چالوس لغزنده است

کارشناس پلیس راه البرز گفت: با توجه به بارش برف سنگین ۲روز گذشته و کاهش شدید دما در جاده کرج - چالوس، این محور لغزنده است.

هشدار؛ جاده کرج - چالوس لغزنده است

به گزارش منیبان؛ سروان مسعود خانجانی گفت : این لغزندگی از محدوده نساء تا کندوان است که رانندگان باید با سرعت مطمئن حرکت کنند.

کارشناس پلیس راه البرز، افزود: با توجه به بارش ها، احتمال سقوط سنگ و بهمن در مسیر‌های کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

خانجانی گفت: که در صورت ضرورت انجام سفر در جاده‌های کوهستانی البرز، رانندگان خودرو‌های خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی، چراغ‌های مه شکن و زنجیر چرخ مجهز کنند.

او اضافه کرد: رانندگان با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کنند و از سبقت غیر مجاز و تغییر ناگهانی مسیر جدا خودداری کنند.

خانجانی گفت: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوه آزادراهی از مواردی است که رانندگان باید مورد توجه قرار دهند.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان می‌باشد.

ت ت
کدخبر: 61887 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها