وزیر آموزش و پرورش:

اداره مدارس خیرساز را به خود خیرین بسپاریم

یوسف نوری با اشاره به اینکه امروز خیرین مدرسه‌ساز نمودی از برکات مردم‌سالاری دینی و مشارکت در اداره امور را به نمایش گذاشته‌اند، گفت: باید زمینه را برای مدیریت مدارس خیرساز توسط خود خیرین فراهم کنیم.

اداره مدارس خیرساز را به خود خیرین بسپاریم

به گزارش منیبان؛ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش ظهر امروز در آئین افتتاح ۸ پروژه آموزشی خیرساز شهرستان ملارد گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه‌ها توسط افرادی بودیم که به تاسی از ائمه اطهار و حضرت فاطمه(زهرا) قدم برداشته‌اند و ۸ پروژه را به کودکان و آینده‌سازان کشور اهدا کردند.

او افزود: خیرین مدرسه‌ساز امروز نمودی از برکات مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشته‌اند و امروز دولت سیزدهم در تداوم بیانیه گام دوم و سیاست‌های نظام، مردمی‌بودن و اداره توسط مردم را در سرلوحه کار خود قرار داده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به لزوم ایجاد ظرفیت بیشتر برای خیرین بیان‌کرد: این مشارکت در اداره امور صرفا به معنای احداث یک بنا نیست، بلکه به جهت اداره آن‌ها نیز است و چه اتفاقی می‌افتد که مدرسه خیری توسط خود آن‌ها مدیریت شود و زمینه را برای این موضوع باید فراهم کنیم.

نوری با اشاره به لزوم تکریم و احترام به خیرین مدرسه‌ساز گفت: فصل مشترک صحبت‌های خیرین محرومیت‌زدایی است و دقت کنیم که نباید خیرین را برنجانیم و خیرین که عرشی هستند نیازی به فرش ندارند اما ما بایستی نهایت تکریم را کرده و موانع را برداریم و خیرین مدرسه‌ساز موانع بر سر جویندگان علم را بر می‌دارند.


ت ت
کدخبر: 62693 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها