پدر بی‌آبرو 2 پسرش را وسط خیابان به حراج گذاشت

ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی همه را شوکه کرد، شوکی که خبرنگاران کنجکاو را به تکاپوی رسیدن به پاسخ این معما انداخت.

پدر بی‌آبرو 2 پسرش را وسط خیابان به حراج گذاشت

به گزارش منیبان؛ مردی که به ظاهر و از لباسش پیداست که یکی از نیروهای پلیس است وسط یکی از خیابان های شلوغ ایستاده و سعی می کند فرزندان خود را به قیمت 50000 روپیه بفروشد، اقدامی عجیب که در پی اقدامی عجیب تر از سوی مدیر این مرد صورت گرفته است. با ما در این بخش همراه شوید تا دلیل این رفتار خبرساز را بدانید.

پدر جوان در کنار 2 پسر خود ایستاده و در کمال ناباوری، با صدای بلند فریاد به حراج گذاشتن فرزندانش را سر داده. تابلوی دست نوشته شده ی این مرد نشان میدهد که هر کدام از فرزندانش را 50 هزار روپیه میفروشد.

انتشار ویدئوی این مرد به سرعت خبرنگاران را برای کشف ماجرا وارد عمل کرد و بالاخره پس از گذشت چند ساعت دلیل این اقدام ناجور مشخص شد.

از قرار معلوم این پدر که یکی از نگهبانان زندان شهر است برای معالجه فرزندش نیاز به چند روز مرخصی داشت، مرخصی که ابتدا با آن موافقت شد اما سپس برای پذیرش مرخصی شرط عجیبی جلوی پای او قرار داده شد.

"لشاری" برای درمان پسرش به مرخصی نیاز داشت. با این حال، رئیسش در ازای اعطای مرخصی به او درخواست رشوه کرد. این مرد هم وقتی نتوانست به رئیس رشوه بدهد، مرخصی اش لغو شد و به لارکانا در 120 کیلومتری شهر محل زندگی اش منتقل شد.

این پدر درمانده که مجبور به انجام چنین اقدامی شد در واقع میخواست جنجالی بپا کند تا پرده از تصمیمات زشت برخی افراد بردارد.

او به خبرنگار گفت:چرا فقط به خاطر رشوه ندادن این مجازات برایم تعیین شد؟ من آنقدر فقیر هستم که حتی نتوانستم هزینه بلیط را تامین کرده و به کراچی بروم و از بازرس کل زندان ها شکایت کنم. حالا تصمیم گرفته ام برای تامین رشوه درخواست شده فرزندانم را که تنها دارایی من هستند به حراج گذاشته و راه حلی بیابم.

ت ت
کدخبر: 63775 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها