گازگرفتگی مرگبار در صالح آباد تهران

حادثه گاز گرفتگی در شهرک صنعتی آهن مکان محله صالح آباد تهران ۲ کشته و مصدوم داشت.

گازگرفتگی مرگبار در صالح آباد تهران

به گزارش برنا؛ سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه در این باره گفت: ساعت ۹:۵۱ امروز این حادثه در محله صالح آباد شرقی، شهرک صنعتی آهن مکان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ایستگاه شماره ۴۷ به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در یکی از حجره ها یک اتاقی به وسعت حدود ۱۰ متر به محل استراحت کارگران ساخته شده بود که بدلیل روشن بودن دو وسیله گاز سوز انتشار گاز مونوکسید کربن روی داده بود.

او ادامه داد: به هنگام وقوع حادثه ۲ جوان ۱۸ و ۲۱ ساله تبعه کشور افغانستان در محل حادثه حضور داشتند که فرد ۲۱ ساله بدلیل شدت جراحات وارده به تشخیص عوامل اورژانس جان باخت و فرد دیگر که علایم حیاتی داشت توسط تکنسین های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با بررسی اولیه کارشناسان مشخص شد روشن بودن بخاری گازسوز و اجاق خوراک پزی که به شکل نا ایمن نصب شده بود علت اولیه این گاز گرفتگی است.

او به شهروندان توصیه کرد که حتما از وسایل گازسوز ایمن استفاده کنند و در صورت نقص در دودکش و شلینگ های وسایل گازسوز هر چه سریع تر نسبت به رفع آن اقدام کنند.


ت ت
کدخبر: 64973 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها