درمان سه سوته نفخ شکم با یک میوه

میوه بالنگ خواص ببسیار زیادی دارد که از جمله آن می توان به ضد نفخ بودن، هضم آسان غذا و... اشاره کرد.

درمان سه سوته نفخ شکم با یک میوه

به گزارش منیبان؛ میوه بالنگ خواص درمانی فراوانی دارد. از خواص این میوه می‌توان به ضد نفخ بودن و کمک به هضم آسان غذا اشاره کرد. همچنین می‌توانید میوه بالنگ و سرکه را ترکیب کرده و مصرف کنید . این ضماد درد مفصل، نقرس و ورم‌های مختلف را درمان می‌کند. خواص بالنگ شامل ضد سرفه بودن، نرم کننده سینه، ارامش بخش بودن و خنک کننده بودن است. برای آرامش اعصاب می‌توانید میوه بالنگ را میل کنید. بالنگ برای بهبود گردش خون بسیار مفید بوده و کمبود آب بدن را جبران می کند.

برای ناراحتی‌های مربوط به دوران قاعدگی بالنگ مصرف کنید. پوست میوه بالنگ را دم کرده و میل کنید. این دمنوش مسکن مناسبی برای همه دردها است. برای خوشبو شدن دهان پوست بالنگ را امتحان کنید. تاثیر آن را بلافاصله خواهید دید. بالنگ قلب و معده را تقویت می کند و در سلامت آن تاثیر بسزایی دارد. همچنین تخم میوه بالنگ دشمن تب است.

این گیاه دارای خاصیت ضدسم بوده و سم بعضی از جانوران  مانند عقرب و مار را تا حدودی خنثی می کند. اگر زالو در حلق کسی رفته باشد از آبی که بالنگ در آن جوشیده شده غرغره کند زالو کنده شده و خارج می شود. پوست زرد آن مقوی قلب و قوای فکری، کبد و معده بوده و دهان را خوشبو می کند و به هضم غذا کمک خواهد کرد.

ت ت
کدخبر: 65792 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها