راهزن‌ها به خودرو‌های لوکس شبیخون زدند!+عکس

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: راهزنان مسلح جنوب استان خودرو‌های لوکس و گران قیمت را سرقت می‌کردند.

راهزن‌ها به خودرو‌های لوکس شبیخون زدند!+عکس

به گزارش منیبان؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت مسلحانه و زورگیری از شهروندان در شهرستان‌های جنوبی استان سیستان و بلوچستان و سرقت خودرو‌های آنان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با بررسی شیوه و شگرد اقدامات مجرمانه و اظهارات مالباختگان سرقت ها، مشخص شد افراد زورگیر با استفاده از خودرو‌های سواری عمدتا پژو ۴۰۵ و پلاک انتظامی مخدوش در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های جنوبی سیستان و بلوچستان از جمله شهرستان های" خاش، ایرانشهر، بمپور، نیکشهر و چابهار" سوژه‌های مورد نظر خود را عمدتا از خودرو‌های لوکس و مدل بالا شناسایی و مخفیانه پس از توقف سرنشینان آن برای استراحت، با زور و تهدید سلاح گرم خودرو و اموال با ارزش آنان را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تلاش برای دستگیری عاملان این اقدام خشن و مجرمانه توسط کاراگاهان اداره جنائی و عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با همکاری و پشتیبانی انتظامی شهرستان‌های جنوبی استان ادامه پیدا می‌کند تا اینکه سرنخ‌هایی از حضور این افراد برای ارتکاب مجدد جرایم در شهرستان‌های ایرانشهر و خاش به دست می‌آید.

سردار طاهری تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی کاراگاهان پلیس آگاهی نهایتا محل و مخفیگاه سارقان زورگیر شناسایی و در اقدامی ضربتی و هماهنگ ۶ عضو این باند دستگیر و تحت بازجوئی فنی پلیس قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلاش به همراه ۵ تیغه خشاب، ۷۶ عدد فشنگ جنگی، یک قبضه اسلحه برنوی دوربین دار به همراه ۴۴ عدد فشنگ جنگی مربوطه، یک تیغه خشاب اسلحه کلت کمری حاوی ۵ عدد فشنگ، یک عدد سینه خشاب به همراه ۵ پنج دستگاه گوشی تلفن همراه و یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف سه دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از اعضای دستگیر شده این باند که در ارتکاب سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد، خاطر نشان کرد: زورگیران مسلح تا این لحظه به ۱۳ فقره زورگیری مسلحانه خودرو اعتراف کردند که ضمن بازسازی محل‌های سرقت، شکات و مالباختگان نیز مورد شناسایی قرار گرفتند.

ت ت
کدخبر: 68065 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها