بهترین روغن‌ها برای روغن تراپی مو چیست؟

کافیست سری به طبیعت بزنید تا هر آن چیزی که برای تقویت مو نیاز است را بیابید. روغن هایی در طبیعت وجود دارد که موهایی ابریشمی به شما میدهد.

بهترین روغن‌ها برای روغن تراپی مو چیست؟

به گزارش منیبان؛ کافیست سری به طبیعت بزنید تا هر آن چیزی که برای سلامت و تقویت مو نیاز است را بیابید. اگر به سراغ افراد مسن هم بروید حتما راهکارهایی طبیعی برای تقویت موها را به شما میگویند. حتما هم درخصوص روغن های گیاهی و خواص آن با شما صحبت کرده‌اند. این روغن ها به منظور رفع مشکلاتی از قبیل: شکنندگی مو، خشکی مو و زبری مو، کنترل ریزش مو و تقویت ریشه مو و ... استفاده می شود. به این فرایند، روغن تراپی مو گفته می شود.

روغن تراپی روش جدیدی نیست اما موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید نسبت به آنها مطلع شوید.

فواید روغن تراپی مو

برای انجام روغن تراپی باید ریشه و ساقه مو را در نظر بگیرید. روغن‌هایی که بر روی ساقه مو قرار میگیرد با روغن هایی که برای ریشه مو استفاده می‌شود متفاوت است. با توجه به این مسائل؛ بیایید با فواید روغن‌هایی که برای ریشه و ساقه استفاده میشود، آشنا شوید:

*روغن تراپی به فولیکول مو کمک کرده و حتی به تقویت پیازچه آن میپردازد. هرچقدر که ریشه مو قوی‌تر باشد، استحکام موها نیز افزایش پیدا می‌کند.

*از فواید بالای روغن درمانی مو، کمک به رفع خشکی پوست سر است. با رفع خشکی سر، هیچ نشانی از شوره نیز مشاهده نخواهید کرد.

*موهایی که خشک هستند، همیشه به دنبال راهی برای دوشاخه شدن میگردند. با روغن تراپی میتوانید موخوره‌ها را کنترل کنید.

این روزها تنوع بسیار بالایی برای روغن تراپی مو وجود دارد. اما حواستان باشد تا زمانی که طبع پوست سر و مشکل اصلی را کشف نکرده‌اید به سراغ روغن تراپی نروید. روغن‌ها طبع های متفاوتی دارند و در صورت عدم استفاده صحیح میتوانند حساسیت‌هایی را به وجود آورند. از جمله روغن‌هایی که میتوان در این مسیر استفاده کرد عبارتند از:

*روغن ماکادمیا

روغن ماکادمیا خواص شگفت‌انگیزی دارد. روغنی که از آجیل و میوه‌های استرالیا و هاوایی بدست می‌اید و به سرعت جذب مو میشود. این روغن موهای آسیب دیده و همچنین خشکی موجود در آن را درمان کرده و موهایی ابریشمی و براق را به شما هدیه می‌دهد.

*روغن آرگان

کافیست تنها یکبار از روغن آرگان استفاده کنید؛ آن وقت است که به یک مصرف‌کننده دائمی آن تبدیل خواهید شد. آرگان در دل میوه درختی استخراج می‌شود که پس از 30 سال عمر، برای اولین بار به ثمر مینشیند. روغن آرگان میتواند درونی ترین لایه های مو را تغذیه کند و یک راه حل کاملا نتیجه بخش برای شادابی ساقه موست.


ت ت
کدخبر: 68882 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها