ثروتمند شدن گربه بداخلاق به حکم دادگاه + عکس

یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا به گربه بد اخلاق که به دلیل قیافه اخمویش در شبکه های اجتماعی معروف شده 710 هزار دلار (500 هزار پوند) پرداخت کرده است.

ثروتمند شدن گربه بداخلاق به حکم دادگاه + عکس

به گزارش منیبان؛ اخمو و بداخلاق بودن برای این گربه سبب خیر شد؛یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا به گربه ای که به دلیل قیافه اخمویش در شبکه های اجتماعی معروف شده 710 هزار دلار (500 هزار پوند) پرداخت کرده است. دادگاه این حکم را پس از رسیدگی به پرونده کپی رایتی که این گربه در آن دخیل بوده، صادر کرد.

یک دادگاه فدرال در کالیفرنیا به گربه ای که به دلیل قیافه اخمویش در شبکه های اجتماعی معروف شده 710 هزار دلار (500 هزار پوند) پرداخت کرده است. دادگاه این حکم را پس از رسیدگی به پرونده کپی رایتی که این گربه در آن دخیل بوده، صادر کرد.

شرکت موسوم به "گربه اخمو" از صاحبان کمپانی تولید قهوه گرنید در آمریکا به دلیل سوء استفاده از توافقی که مربوط به استفاده از عکس های این گربه بود، شکایت کرد.

براساس این توافق کمپانی گرنید تنها حق استفاده از عکس این گربه را برای فروش نوشیدنی به اسم "گرامپوچینو" داشته، اما این کمپانی سایر محصولات از جمله تی شرت و نوعی قهوه را هم تحت نام این گربه فروخته بود.

اسم واقعی این گربه تاردار سوس است. انتشار عکس هایی از این گربه در سال 2012 در اینترنت به دلیل قیافه اخمو و بداخلاقش با واکنش های زیادی همراه شد.

ت ت
کدخبر: 70104 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنزین را گران نمی‌کنیم، قاطعا می‌گویم بدون رضایت مردم هیچ‌کاری انجام نم…