همکاری پلیس راهور و وزارت راه برای تسهیل سفر‌های نوروزی

وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و پلیس راهور همکاری ویژه‌ای برای خدمت رسانی مطلوب‌تر به مردم در سفر‌های نوروزی ۱۴۰۱ دارند.

همکاری پلیس راهور و وزارت راه برای تسهیل سفر‌های نوروزی

به گزارش منیبان؛ رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در همایش سراسری و نشست تخصصی رؤسای پلیس راهور و راه گفت: فرماندهی نیروی انتظامی مأموریت‌های بسیار سنگینی در سراسر کشور دارند و همیشه در کنار مردم و کمک رسان آنان هستند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ناجا و وزارت راه در همه حوادث حضور دارند، اما در ایام نوروز برای خدمت رسانی مطلوب تر، کارمان کمی سخت می‌شود.

او گفت: ستاد نوروزی در وزارت راه و شهرسازی از چندی قبل آغاز به کار کرده است تا با هماهنگی و همکاری ناجا، مأموریت‌های جاده‌ای با موفقیت به سرانجام برسد.

قاسمی با بیان اینکه بخش جاده‌ای کشور بیشترین حمل و نقل را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: آمار‌های سال‌های گذشته در مقایسه با امسال نشان می‌دهد که تمایل هموطنان برای استفاده از سفر‌های هوایی افزایش یافته است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در بخش دریایی حدود ۸ میلیون نفر مسافر به جزایر قشم و کیش سفر کردند، گفت: تعدادی شناور مسافربر به این نقاط اعزام شده است تا تسهیل در سفر‌های دریایی صورت بگیرد.

او افزود: بیش از ۲۲۰ هزار جاده آسفالت در کشور داریم که باید برای نگهداری آن‌ها اقدامات لازم صورت بگیرد.

قاسمی ادامه داد: ۱۶۰ هزار از کامیون‌های در حال تردد در کشور باید از رده خارج شوند.


ت ت
کدخبر: 70649 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها