هلاکت یک قاچاقچی مواد مخدر در جنوب شرقی کشور

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف یک تن و 207 کیلو مواد افیونی در شهرستان سراوان خبر داد.

هلاکت یک قاچاقچی مواد مخدر در جنوب شرقی کشور

به گزارش منیبان؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند مسلح، قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "سراوان" به نقاط مرکزی کشور را دارند.

او افزود: در این رابطه شب گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، در محور "جالق – کله گان" بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سوداگران مرگ زمانی که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروی حامل مواد به اطراف متواری شدند.

او تصریح کرد: طی این عملیات مقتدرانه بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و در بازرسی از خودروی توقیف شده از آن ها، یک تن و 207 کیلو و 200 گرم مواد افیونی از نوع تریاک به همراه یک قبضه سلاح کلاش و 23 فشنگ جنگی کشف شد.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: امروز تکاوران انتظامی بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تحرک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ را داشته و اجازه انجام اعمال خلاف قانون را به این افراد نخواهند داد.


ت ت
کدخبر: 72150 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها