خبرنگار:

ویژه نوروز 1401| زهرا سعیدی:

هیچ آینده‌ی خوشی برای سینما، تلویزیون و تئاتر نمی‌بینم/ دولت‌ها گوشه رینگ بر سر هنر و هنرمند می‌کوبند

زهرا سعیدی گفت: من آدم اهل ناله و گلایه نیستم ببینید کار به کجا رسیده که من هم حرف‌های ناامیدکننده می‌زنم اما متاسفانه باید بگویم هیچ آینده‌ی خوشی برای سینما و تلویزیون و تئاتر نمی‌بینم.

هیچ آینده‌ی خوشی برای سینما، تلویزیون و تئاتر نمی‌بینم/ دولت‌ها گوشه رینگ بر سر هنر و هنرمند می‌کوبند

زهرا سعیدی، بازیگر پرکار اما کم‌حاشیه سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار منیبان با اشاره به روزهایی که با تاثیرات کرونا گذشت، گفت: سال گذشته را در خانه گذراندم. یک ماهی با کرونا دست و پنجه نرم کردم و باقی اوقات را هم به مطالعه گذراندم. برای بازی در سریال‌های تلویزیون پیشنهاداتی داشتم که مورد قبولم نبود و حضور در این کارهای پیشنهاد شده را نپذیرفتم. فعلا هم برای سال آینده برنامه‌ای ندارم.

او درباره شرایط نابسامان سینما، تئاتر و تلویزیون از جمله آسیب‌های اقتصادی، ضعیف بودن پایه‌ی فرهنگی و هنری جامعه، فروکش کردن میل مردم در استقبال از محصولات فرهنگی بیان کرد: من آدم اهل ناله و گلایه نیستم ببینید کار به کجا رسیده که من هم حرف‌های ناامیدکننده می‌زنم. متاسفانه هیچ آینده‌ی خوشی برای سینما و تلویزیون و تئاتر نمی‌بینم.

این بازیگر درباره‌ی عملکرد فعلی دولت سیزدهم در حوزه‌ی فرهنگ و هنر گفت: من به هنر به عنوان یک وجود مستقل از جریانات سیاسی نگاه می‌کنم و تا آن جایی که می‌دانم، در کشورمان ایران، دولت ها با هر شماره‌ای که باشند، هنر و هنرمند را در گوشه ی رینگ گیر آورده‌اند و با قدرت از چپ و راست بر سرش می‌کوبند.  

سعیدی با بیان اینکه سینما، تئاتر و تلویزیون خانه‌ی دوم بازیگران است و تجربه در هر یک از این عرصه‌ها جریان خاص خودش را به همراه دارد، گفت: ‌هرکدام از این عرصه‌ها یعنی سینما، تئاتر و تلویزیون جذابیت‌های خودشان را دارند. از کار خوب در هر سه عرصه‌ سینما، تئاتر و تلویزیون لذت می‌برم.

این بازیگر پیشکسوت در پایان اظهار کرد: در سال جدید آرزو می‌کنم سایه‌ی فقر و بدبختی جمع شود و مردم با سلامتی و نشاط و در رفاه  کامل زندگی کنند.


ت ت
کدخبر: 72615 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها